Cambios en "SESIÓN 2"
Descripción (Castellano)
-
-
SESIÓN 2 DEL GRUPO DE TRABAJO SOBRE CALIDAD DEMOCRÁTICA Y PARTICIPACIÓN
Durante la segunda sesión vamos a seguir reflexionando sobre evaluación, pero, en esta ocasión, queremos ir bajando hacia algo más práctico. Por ello, os pedimos que penséis en una experiencia participativa que hayáis puesto, estéis poniendo o vayáis a poner en práctica en vuestro municipio. No importa su temática, ni tampoco si su coste, su nivel de experimentación, su duración… es mayor o menor. Buscamos un ejemplo que os sirva para jugar con la evaluación. Es decir, para que, cuando pensemos en dimensiones o criterios tengamos algo en mente.
Para ello, os proponemos una serie de preguntas como son: ¿Cuál es el nombre de la experiencia?, ¿puedes describirla? ¿De dónde surge la demanda inicial? ¿Cuáles son los impactos que se esperaba de ella al inicio? ¿Qué tres objetivos perseguía?, ¿qué actividades se realizan?, ¿qué relación tienen los objetivos y las actividades? ¿Qué recursos se movilizan? ¿Qué agentes se implican? ¿Cómo se cuida el proceso? ¿Qué obstáculos y oportunidades se encuentran? ¿Qué dudas surgen durante el mismo?
Con el fin de facilitar este ejercicio, en el apartado AGENDA dentro de la carpeta "Activitat per a la sessió 2" os dejamos dos documentos donde encontrarás a) las tablas y b) una breve explicación de cada apartado.
No queremos que os compliquéis, se trata de pensar en respuestas cortas, directas y sencillas ya que nos servirán de guía en la próxima sesión. Así que ¡no os olvidéis de traer las dos tablas rellenadas con los datos de vuestra experiencia a la próxima reunión del viernes 13 de enero!
Si tenéis cualquier duda, os leemos por estos lares.
¡Muchas gracias por el esfuerzo! ¡Seguimos!
-
+
Sesión 2 del Grupo de trabajo sobre calidad democrática y participación
Durante la segunda sesión vamos a seguir reflexionando sobre evaluación, pero, en esta ocasión, queremos ir bajando hacia algo más práctico. Por ello, os pedimos que penséis en una experiencia participativa que hayáis puesto, estéis poniendo o vayáis a poner en práctica en vuestro municipio. No importa su temática, ni tampoco si su coste, su nivel de experimentación, su duración… es mayor o menor. Buscamos un ejemplo que os sirva para jugar con la evaluación. Es decir, para que, cuando pensemos en dimensiones o criterios tengamos algo en mente.
Para ello, os proponemos una serie de preguntas como son: ¿Cuál es el nombre de la experiencia?, ¿puedes describirla? ¿De dónde surge la demanda inicial? ¿Cuáles son los impactos que se esperaba de ella al inicio? ¿Qué tres objetivos perseguía?, ¿qué actividades se realizan?, ¿qué relación tienen los objetivos y las actividades? ¿Qué recursos se movilizan? ¿Qué agentes se implican? ¿Cómo se cuida el proceso? ¿Qué obstáculos y oportunidades se encuentran? ¿Qué dudas surgen durante el mismo?
Con el fin de facilitar este ejercicio, en el apartado AGENDA dentro de la carpeta "Activitat per a la sessió 2" os dejamos dos documentos donde encontrarás a) las tablas y b) una breve explicación de cada apartado.
No queremos que os compliquéis, se trata de pensar en respuestas cortas, directas y sencillas ya que nos servirán de guía en la próxima sesión. Así que ¡no os olvidéis de traer las dos tablas rellenadas con los datos de vuestra experiencia a la próxima reunión del viernes 13 de enero!
Si tenéis cualquier duda, os leemos por estos lares.
¡Muchas gracias por el esfuerzo! ¡Seguimos!
Descripción (Català)
-
-
2a. Sessió del Grup de treball sobre Qualitat democràtica i participació
Durant la segona sessió continuarem reflexionant sobre avaluació, però, en aquesta ocasió, volem anar baixant cap a una cosa més pràctica. Per això, us demanem que penseu en una experiència participativa que hàgiu posat, estigueu posant o aneu a posar en pràctica en el vostre municipi. No importa la seva temàtica, ni tampoc si el seu cost, el seu nivell d'experimentació, la seva durada… és major o menor. Busquem un exemple que us serveixi per a jugar amb l'avaluació. És a dir, perquè, quan pensem en dimensions o criteris tinguem alguna cosa en ment.
Per a això, us proposem una sèrie de preguntes com són: Quin és el nom de l'experiència?, pots descriure-la? D'on sorgeix la demanda inicial? Quins són els impactes que s'esperava d'ella a l'inici? Què tres objectius perseguia?, quines activitats es realitzen?, quina relació tenen els objectius i les activitats? Quins recursos es mobilitzen? Quins agents s'impliquen? Com es cuida el procés? Quins obstacles i oportunitats es troben? Quins dubtes sorgeixen durant aquest?
Amb la finalitat de facilitar aquest exercici, en la secció AGENDA, en la carpeta "Activitat per a la sessió 2" us deixem dos documents on trobaràs a) les taules i b) una breu explicació de cada apartat.
No volem que us compliqueu, es tracta de pensar en respostes curtes, directes i senzilles ja que ens serviran de guia en la pròxima sessió. Així que no us oblideu de portar les dues taules emplenades amb les dades de la vostra experiència a la pròxima reunió del divendres 13 de gener!
Si teniu qualsevol dubte, us llegim per aquests lares.
Moltes gràcies per l'esforç! Seguim!
-
+
2a. Sessió del Grup de treball sobre Qualitat democràtica i participació
Durant la segona sessió continuarem reflexionant sobre avaluació, però, en aquesta ocasió, volem anar baixant cap a una cosa més pràctica. Per això, us demanem que penseu en una experiència participativa que hàgiu posat, estigueu posant o aneu a posar en pràctica en el vostre municipi. No importa la seva temàtica, ni tampoc si el seu cost, el seu nivell d'experimentació, la seva durada… és major o menor. Busquem un exemple que us serveixi per a jugar amb l'avaluació. És a dir, perquè, quan pensem en dimensions o criteris tinguem alguna cosa en ment.
Per a això, us proposem una sèrie de preguntes com són: Quin és el nom de l'experiència?, pots descriure-la? D'on sorgeix la demanda inicial? Quins són els impactes que s'esperava d'ella a l'inici? Què tres objectius perseguia?, quines activitats es realitzen?, quina relació tenen els objectius i les activitats? Quins recursos es mobilitzen? Quins agents s'impliquen? Com es cuida el procés? Quins obstacles i oportunitats es troben? Quins dubtes sorgeixen durant aquest?
Amb la finalitat de facilitar aquest exercici, en la secció AGENDA, en la carpeta "Activitat per a la sessió 2" us deixem dos documents on trobaràs a) les taules i b) una breu explicació de cada apartat.
No volem que us compliqueu, es tracta de pensar en respostes curtes, directes i senzilles ja que ens serviran de guia en la pròxima sessió. Així que no us oblideu de portar les dues taules emplenades amb les dades de la vostra experiència a la pròxima reunió del divendres 13 de gener!
Si teniu qualsevol dubte, us llegim per aquests lares.
Moltes gràcies per l'esforç! Seguim!
Compartir