Cambios en "¿Qué son las Community calls?"
Cuerpo (Català)
-
-
Les Community calls són trobades informals periòdiques (mensuals p.e.), en format online, on compartim en format breu (només duren 45') experiències, preguntes i recursos sobre els temes que interessin amb l'objectiu de millorar i enriquir els respectius projectes, pràctiques i coneixements.
Així doncs, són trobades:
- En línia i recurrents (cada últim divendres de mes a les 12h)
- Obertes a tota persona que vulgui unir-s'hi
- On els temes a tractar es defineixen col·laborativament
- Tothom comparteix les seves aportacions: allò que està fent, preguntes o problemes, recursos, etc
Consulta l'agenda de trobades i participa a la propera! 🙌
Per saber-ne més...
Per a què serveixen?
- Compartir experiències, reptes i dubtes
- Propiciar l'intercanvi amb altres i sortir de les inèrcies de cadascú
- Facilitar punts de connexió entre diferents iniciatives o persones i fer emergir idees i possibles solucions
Com funcionen?
- Es fa una convocatòria recurrent en un horari adequat per a la majoria
- Es recopilen preguntes i propostes per compartir
- S'acota el tema a tractar a partir de les propostes recollides
- Es defineix el programa: Es comença per compartir un parell d'experiències en 5' i després s'obre un torn obert de preguntes i respostes sobre el tema, p.e.
- Es pren nota en un document compartit de les persones assistents i de les seves aportacions, que servirà després com a acta/relatoria de la trobada. Pot incloure també instruccions bàsiques de participació (mutejar-se quan no es parla, etc)
- Per acabar es comparteixen propostes per a la propera trobada
Un cop acabada es comparteix l'acta de la trobada per a la consulta de tota persona interessada.
Aspectes claus per uns bons resultats:
- La durada ha de ser breu (45' o 1h)
- L'equilibri entre acotar els continguts per mantenir el focus i que la conversa flueixi és clau.
- Les persones participants han de sentir que l'experiència els ha aportat alguna cosa perquè corrin la veu i es consolidin aquestes Community Calls.
- Tot i que la convocatòria sigui oberta, és molt recomanable convidar expressament persones que sabem que els interessa el tema i tenen coses per aportar.
-
+
Les Community calls són trobades informals periòdiques (mensuals p.e.), en format online, on compartim en format breu (només duren 45') experiències, preguntes i recursos sobre els temes que interessin amb l'objectiu de millorar i enriquir els respectius projectes, pràctiques i coneixements.
Així doncs, són trobades:
- En línia i recurrents (cada últim divendres de mes a les 12h)
- Obertes a tota persona que vulgui unir-s'hi
- On els temes a tractar es defineixen col·laborativament
- Tothom comparteix les seves aportacions: allò que està fent, preguntes o problemes, recursos, etc
Consulta l'agenda de trobades i participa a la propera! 🙌
Per saber-ne més...
Per a què serveixen?
- Compartir experiències, reptes i dubtes
- Propiciar l'intercanvi amb altres i sortir de les inèrcies de cadascú
- Facilitar punts de connexió entre diferents iniciatives o persones i fer emergir idees i possibles solucions
Com funcionen?
- Es fa una convocatòria recurrent en un horari adequat per a la majoria
- Es recopilen preguntes i propostes per compartir
- S'acota el tema a tractar a partir de les propostes recollides
- Es defineix el programa: Es comença per compartir un parell d'experiències en 5' i després s'obre un torn obert de preguntes i respostes sobre el tema, p.e.
- Es pren nota en un document compartit de les persones assistents i de les seves aportacions, que servirà després com a acta/relatoria de la trobada. Pot incloure també instruccions bàsiques de participació (mutejar-se quan no es parla, etc)
- Per acabar es comparteixen propostes per a la propera trobada
Un cop acabada es comparteix l'acta de la trobada per a la consulta de tota persona interessada.
Aspectes claus per uns bons resultats:
- La durada ha de ser breu (45' o 1h)
- L'equilibri entre acotar els continguts per mantenir el focus i que la conversa flueixi és clau.
- Les persones participants han de sentir que l'experiència els ha aportat alguna cosa perquè corrin la veu i es consolidin aquestes Community Calls.
- Tot i que la convocatòria sigui oberta, és molt recomanable convidar expressament persones que sabem que els interessa el tema i tenen coses per aportar.
Compartir