Aquesta enquesta es va enviar el 28/11/22 a 17 persones. Tancada en data 01/12/12 amb 6 respostes (35%).
1) T'ha agradat la proposta de la Community Call? Molt (5) 83%, Bastant (1) 17%.
2) Aspectes que han convençut 👍
- La immediatesa
- Que compartim les experiències de forma directa, amb la visió de la persona que fa la mateixa feina que nosaltres.
- També el fet de compartir i veure que tenim les mateixes problemàtiques arreu.
- Tenir un espai per crear una visió compartida o no sobre assumptes d'interès en temes de la participació ciutadana
- Compartir coneixements i experiències. Format àgil
- Tractar temes que poden ser d’actualitat des d’una vessant molt pràctica, aprenent del que fan altres municipis i deliberant sobre problemes comuns.
3) Aspectes que NO han convençut 🤔
- La durada és massa curta
- Ens falten solucions a les problemàtiques plantejades. Hem vist que compartim problemes, ara toca compartir solucions. Pot ser al cap d'un temps es podria fer una sessió de revisió de les problemàtiques plantejades i si algú ha aplicat solucions.
- El temps es pot quedar curt i caldrà veure com es fa el retorn, o si es pot continuar treballant en algunes de les línies concretes de forma col·lectiva.
4) Repetiries l’experiència de la Community Call? Si (6) 100%
5) Et sembla bé la proposta de dia i hora (darrer dv de mes de 12 a 12.45h)? Si (6) 100%
6) Propostes per properes Community Calls ✍️
- Voldria tractar la gestió de grups de debat, grups de treball i/o consells municipals dins la plataforma Participa311
- Qualsevol tema relacionat sobre participació i el moment actual, nous debats, no tan en termes de procediment sinó de visió
- Projectes de foment de l’associacionisme
- Planificació estratègica participació (de cara al següent mandat)
- Mòdul Servei Comunitari ESO (Participació i Educació)
- Comunicació low cost
- Audiències públiques i altres mecanismes de participació que no són tan comuns i/o pautats com els processos
- Idees creatives per fer retorns
Compartir