Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Registrate - Solicita el registro rellenando el formulario

Cambios en "Formació: Relat i comunicació en la participació ciutadana: per una comunicació més creativa. 2a Edició."

Avatar: Gerard Martínez Garcia Gerard Martínez Garcia

Descripción (Català)

  • -

    Informació:

    A finals del mes de juny s’inicia aquesta formació que combina teoria i pràctica i es dirigeix a tècnics municipals que vulguin millorar i fer més creatives les estratègies de comunicació i de creació de relat que acompanyen els processos de participació ciutadana.

    Davant de l’èxit de la primera edició del mes de març, n’iniciem una segona per ajudar els equips tècnics municipals a transmetre les potencialitats dels òrgans i processos de participació a la ciutadania. Què vol dir pensar en clau de relat? Quins canals he de fer servir en cada moment? Quins recursos lingüístics tinc a l’abast per captar l’atenció de la ciutadania? Aquestes són algunes de les preguntes que es respondran durant les tres sessions del curs, on a més es presentaran experiències que volen inspirar els tècnics i tècniques participants per fer una millor comunicació de les polítiques públiques de participació ciutadana.

    La preinscripció al curs ja és oberta (Enllaç extern) i es pot realitzar a través del Cercaforma. Així mateix, podeu veure tots els cursos que s’ofereixen des de la Secció de Participació Ciutadana (Enllaç extern) a l’apartat de formació del web.

    Dates: 28 de juny, 5 i 12 de juliol, de 9.30 h a 14.30 h

    Ubicació: Recinte de l'Escola Industrial

    Sessions i continguts

    Sessió 1. La força del relat

    Objectius

    Aprendre per què el relat és una forma de coneixement magnètica i aprofundir, a través d'exemples inspiradors i dinàmiques creatives, en quins són els mecanismes de creació de relat per comunicar projectes de participació ciutadana i quines tècniques podem emprar per construir un relat memorable que generi impacte.

    Continguts

    • El relat com a forma de coneixement
    • El relat per explicar aspectes funcionals, emocionals i socials d'un projecte de participacio ciutadana
    • Què vol dir pensar en clau de relat actualment?
    • Elements que ha de tenir un bon relat. Les llavors per construir un bon relat: la força de la metàfora, la força de l’oxímoron, la força del misteri


    Sessió 2. La força del canal

    Objectius

    Aprendre que el format, els canals, els materials i les accions també són claus per crear relat i campanyes creatives. Aprendre a través d'exemples recursos per fer relat a través de diferents canals com el web, el vídeo, la música, el joc, la visualitat, etc.

    Continguts

    • La força del canal. De l'storytelling a l'storydoing
    • La força del format.
    • La força de la visualitat.
    • La força dels materials.
    • La força de la gamificació.


    Sessió 3. La força de la paraula i de la participació

    Objectius

    Aprendre recursos per crear claims, lemes i altres crides, i recursos per crear jocs de paraules, per treballar l'humor, el llenguatge clar i inclusiu. Aprendre dinàmiques per fer campanyes comunicatives des de la fase d'ideació: camins creatius i taller d'ADN.

    Continguts

    • Recursos i figures per crear claims i lemes memorables.
    • Recursos lingüístics per treballar l'humor.
    • Recursos per a una comunicació inclusiva
    • Recursos per a una comunicació clara.
    • En quines fases comunicatives podem incloure la participació?
    • Participar amb qui?
    • Com participar? Camins creatius i Taller d'ADN

  • +


    Informació:

    A finals del mes de juny s’inicia aquesta formació que combina teoria i pràctica i es dirigeix a tècnics municipals que vulguin millorar i fer més creatives les estratègies de comunicació i de creació de relat que acompanyen els processos de participació ciutadana.

    Davant de l’èxit de la primera edició del mes de març, n’iniciem una segona per ajudar els equips tècnics municipals a transmetre les potencialitats dels òrgans i processos de participació a la ciutadania. Què vol dir pensar en clau de relat? Quins canals he de fer servir en cada moment? Quins recursos lingüístics tinc a l’abast per captar l’atenció de la ciutadania? Aquestes són algunes de les preguntes que es respondran durant les tres sessions del curs, on a més es presentaran experiències que volen inspirar els tècnics i tècniques participants per fer una millor comunicació de les polítiques públiques de participació ciutadana.

    La preinscripció al curs ja és oberta (Enllaç extern) i es pot realitzar a través del Cercaforma. Així mateix, podeu veure tots els cursos que s’ofereixen des de la Secció de Participació Ciutadana (Enllaç extern) a l’apartat de formació del web.

    Dates: 28 de juny, 5 i 12 de juliol, de 9.30 h a 14.30 h

    Ubicació: Recinte de l'Escola Industrial

    Sessions i continguts

    Sessió 1. La força del relat

    Objectius

    Aprendre per què el relat és una forma de coneixement magnètica i aprofundir, a través d'exemples inspiradors i dinàmiques creatives, en quins són els mecanismes de creació de relat per comunicar projectes de participació ciutadana i quines tècniques podem emprar per construir un relat memorable que generi impacte.

    Continguts

    • El relat com a forma de coneixement
    • El relat per explicar aspectes funcionals, emocionals i socials d'un projecte de participacio ciutadana
    • Què vol dir pensar en clau de relat actualment?
    • Elements que ha de tenir un bon relat. Les llavors per construir un bon relat: la força de la metàfora, la força de l’oxímoron, la força del misteri


    Sessió 2. La força del canal

    Objectius

    Aprendre que el format, els canals, els materials i les accions també són claus per crear relat i campanyes creatives. Aprendre a través d'exemples recursos per fer relat a través de diferents canals com el web, el vídeo, la música, el joc, la visualitat, etc.

    Continguts

    • La força del canal. De l'storytelling a l'storydoing
    • La força del format.
    • La força de la visualitat.
    • La força dels materials.
    • La força de la gamificació.


    Sessió 3. La força de la paraula i de la participació

    Objectius

    Aprendre recursos per crear claims, lemes i altres crides, i recursos per crear jocs de paraules, per treballar l'humor, el llenguatge clar i inclusiu. Aprendre dinàmiques per fer campanyes comunicatives des de la fase d'ideació: camins creatius i taller d'ADN.

    Continguts

    • Recursos i figures per crear claims i lemes memorables.
    • Recursos lingüístics per treballar l'humor.
    • Recursos per a una comunicació inclusiva
    • Recursos per a una comunicació clara.
    • En quines fases comunicatives podem incloure la participació?
    • Participar amb qui?
    • Com participar? Camins creatius i Taller d'ADN

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir