Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Registra't - Sol·licita el registre omplint el formulari

Canvis a "Formació: Relat i comunicació en la participació ciutadana: per una comunicació més creativa. 2a Edició."

Avatar: Gerard Martínez Garcia Gerard Martínez Garcia

Títol (Català)

  • +Formació: Relat i comunicació en la participació ciutadana: per una comunicació més creativa

Títol (Castellano)

Descripció (Català)

  • +

    Objectius

    • Aprendre per què el relat és una forma de coneixement magnètica i aprofundir, a través d’exemples inspiradors i dinàmiques creatives, quins són els mecanismes de creació de relat per comunicar projectes de participació ciutadana.
    • Aprendre les fases i tècniques per construir una estratègia d’storytelling que generi impacte i convidi a la participació.
    • Aprendre que el format, els canals, els materials i les accions també són claus per crear relat i campanyes creatives. Aprendre a través d’exemples recursos per fer relat a través de la web, el vídeo, la música, el joc, la visualitat...
    • Aprendre recursos per crear claims, lemes i altres crides i recursos per crear jocs de paraules, per treballar l’humor, el llenguatge clar i inclusiu.
    • Aprendre dinàmiques per fer campanyes comunicatives des de la fase d’ideació: Camins creatius i taller d’ADN.


    Continguts

    LA FORÇA DEL RELAT: - El relat com a forma de coneixement - El relat per explicar aspectes funcionals, emocionals i socials d’un projecte de participació ciutadana:

    • Què vol dir pensar en clau de relat actualment - Elements que ha de tenir un bon relat.
    • Les llavors per construir un bon relat - La força de la metàfora. - La força de l’oxímoron.
    • La força del misteri - De l’storytelling a l’storydoing.

    LA FORÇA DEL FORMAT:

    • La força del canal - La força del format - La força de la visualitat.
    • La força dels materials - La força del joc i la gamifcació.

    LA FORÇA DE LA PARAULA:

    • Recursos i figures per crear claims i lemes memorables. - Recursos lingüístics per treballar l’humor. -
    • Recursos per a una comunicació inclusiva - Recursos per a una comunicació clara.

    LA FORÇA DE LA PARTICIPACIÓ:

    • En quines fases comunicatives podem incloure la participació. - Participar amb qui?
    • Com participar Camins Creatius i Taller d’ADN.

    Metodologia d'impartició

    Formació teòrico-pràctica amb dinàmiques participatives.

    L'alumnat rep documentació de suport.

    Ús d'exemples inspiradors i comentari col·lectiu.

    Intercanvi de coneixements i idees entre les persones participants.

    Dinàmiques participatives.

Descripció (Castellano)

Dia i hora d'inici

  • +2023-06-28 10:00:00 +0200

Dia i hora de finalització

  • +2023-07-12 15:00:00 +0200

Adreça

  • +A determinar

Ubicació (Català)

  • +A determinar

Ubicació (Castellano)

Detalls d'ubicació (Català)

  • +A determinar

Detalls d'ubicació (Castellano)

Àmbit

  • +Formacions

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir