Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Registra't - Sol·licita el registre omplint el formulari
Aquesta aportació ha estat resolta

Què són les Community calls?

Avatar: Equip de suport Equip de suport Resoltes

Les Community calls són trobades informals periòdiques (mensuals p.e.), en format online, on compartim en format breu (només duren 45') experiències, preguntes i recursos sobre els temes que interessin amb l'objectiu de millorar i enriquir els respectius projectes, pràctiques i coneixements.

Així doncs, són trobades:

  • En línia i recurrents (cada últim divendres de mes a les 12h)

  • Obertes a tota persona que vulgui unir-s'hi

  • On els temes a tractar es defineixen col·laborativament

  • Tothom comparteix les seves aportacions: allò que està fent, preguntes o problemes, recursos, etc

Consulta l'agenda de trobades i participa a la propera! 🙌

Per saber-ne més...

Per a què serveixen?

  • Compartir experiències, reptes i dubtes

  • Propiciar l'intercanvi amb altres i sortir de les inèrcies de cadascú

  • Facilitar punts de connexió entre diferents iniciatives o persones i fer emergir idees i possibles solucions 

Com funcionen?

  • Es fa una convocatòria recurrent en un horari adequat per a la majoria

  • Es recopilen preguntes i propostes per compartir

  • S'acota el tema a tractar a partir de les propostes recollides

  • Es defineix el programa: Es comença per compartir un parell d'experiències en 5' i després s'obre un torn obert de preguntes i respostes sobre el tema, p.e.

  • Es pren nota en un document compartit de les persones assistents i de les seves aportacions, que servirà després com a acta/relatoria de la trobada. Pot incloure també instruccions bàsiques de participació (mutejar-se quan no es parla, etc)

  • Per acabar es comparteixen propostes per a la propera trobada

Un cop acabada es comparteix l'acta de la trobada per a la consulta de tota persona interessada.

Aspectes claus per uns bons resultats:

  • La durada ha de ser breu (45' o 1h)

  • L'equilibri entre acotar els continguts per mantenir el focus i que la conversa flueixi és clau.

  • Les persones participants han de sentir que l'experiència els ha aportat alguna cosa perquè corrin la veu i es consolidin aquestes Community Calls.

  • Tot i que la convocatòria sigui oberta, és molt recomanable convidar expressament persones que sabem que els interessa el tema i tenen coses per aportar.


Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir